Overslaan en naar de inhoud gaan

Hak blijft bij Etcetera

Hak blijft klant bij Etcetera. Het bureau was samen met TBWA\Neboko overgebleven in de pitch, nadat Alfred zich had teruggetrokken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nicole Freid, marketing directeur van Hak: 'Beide bureaus hebben uitstekende concepten gepresenteerd die we gedurende het selectieproces intensief hebben en geëvalueerd en getest. We hebben veel vertrouwen in onze keuze te blijven samenwerken met Etcetera. De komende maanden gebruiken we om de merkcampagne integraal uit te werken. Over de exacte invulling kunnen we in deze fase nog niets zeggen.' Doel is om in september de nieuwe merkcampagne uit te rollen.

related partner content for mobile comes here

Begin maart begon Hak met de oriëntatie op een nieuwe merkcampagne onder begeleiding van Conclusion Communication Architects. Naast het huidige bureau Etcetera, TBWA\Neboko en Alfred die op de shortlist terecht kwamen, waren ook IFB McCANN en Launched betrokken bij de eerste ronde van de pitch. Vorige week dat Alfred zich had teruggetrokken. Het bureau zou te druk zijn met werk voor bestaande accounts.

Conclusion Communication Architects begeleidde de pitch.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in