Overslaan en naar de inhoud gaan

SUE Amsterdam brengt media terug in het bureau

SUE Amsterdam heeft besloten de media expertise weer in het bureau op te nemen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De belangrijkste reden hiervoor is de accountability van campagnes. Managing director Astrid Groenewegen: ‘In digitaal hoef je niet achteraf te hopen of je campagne heeft gewerkt, je kunt het tijdens het campagne voeren sturen. Dat vraagt wel een ander proces. Namelijk dat je op basis van data je creatie en media blijft optimaliseren net zolang totdat je controle hebt over het campagneresultaat. Media is voor ons dus geen inkoopgegeven, maar cruciaal om creatieve campagnes op een slimme manier te laten werken.’

related partner content for mobile comes here

SUE Amsterdam heeft twee digitale marketeers aangenomen: Niek Stevens en Nelleke van der Voort. Zij zijn gezamenlijk verantwoordelijk voor het opstellen van conversie gedreven mediaplannen, het inkopen van media en het analyseren en optimaliseren van campagnes. Zij zullen vanaf het begin van het ontwikkelingsproces mee aan tafel zitten.

Astrid Groenewegen: ‘Eigenlijk is het onbegrijpelijk dat creatie en media compleet uit elkaar worden getrokken en als statisch gegeven worden gezien. Campagnes worden vaak niet op conversies afgerekend, terwijl dit juist het uitgangspunt zou moeten zijn’.

Eerste klanten zijn Arla Zin!, Arla Lactofree, Marktplaats en Mead Johnson internationaal.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in