Overslaan en naar de inhoud gaan

Samsung lanceert interactieve campagne

Signal Hill heeft in opdracht van Samsung een interactieve game ontwikkeld voor de lancering van de Samsung Galaxy S4. De game kan via de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De game &;de Troonopvolger&; kan van 27 april tot en met 1 mei via de smartphone gespeeld door voorbijgangers. Iedere dag wint de deelnemer met de hoogste score een Samsung Galaxy S4.

related partner content for mobile comes here

In De Troonvolger spelen twee deelnemers tegen elkaar. Deelnemers loggen in via Facebook en zien hun naam en profielfoto in een Samsung Galaxy S4 op het scherm verschijnen.

Het doel van &;De Troonopvolger&; is om met de gepersonaliseerde Samsung Galaxy S4 zoveel mogelijk kroontjes op te vangen. De deelnemers die de meeste kroontjes vangen, winnen een Samsung Galaxy S4. Op 2 mei maakt Samsung via Facebook alle winnaars bekend.

Interactief outdoor conceptbureau Signal Hill lanceert met &;De Troonopvolger&; als eerste een grote interactieve campagne op het vernieuwde Rembrandtplein-scherm.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in