Samsung lanceert interactieve campagne


De game 'de Troonopvolger' kan van 27 april tot en met 1 mei via de smartphone gespeeld door voorbijgangers. Iedere dag wint de deelnemer met de hoogste score een Samsung Galaxy S4.
In De Troonvolger spelen twee deelnemers tegen elkaar. Deelnemers loggen in via Facebook en zien hun naam en profielfoto in een Samsung Galaxy S4 op het scherm verschijnen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet doel van 'De Troonopvolger' is om met de gepersonaliseerde Samsung Galaxy S4 zoveel mogelijk kroontjes op te vangen. De deelnemers die de meeste kroontjes vangen, winnen een Samsung Galaxy S4. Op 2 mei maakt Samsung via Facebook alle winnaars bekend.
Interactief outdoor conceptbureau Signal Hill lanceert met 'De Troonopvolger' als eerste een grote interactieve campagne op het vernieuwde Rembrandtplein-scherm.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid