Overslaan en naar de inhoud gaan

Dutch PR Group bundelt krachten van gespecialiseerde bureaus

Vanaf 25 april presenteert de Dutch PR Group zich als de overkoepelende organisatie van haar eigen en van externe communicatieadvies en PR…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Dutch PR Group zal hierbij fungeren als een expertise en selectiebureau voor bedrijven, organisaties en merken op zoek naar een communicatie of PR bureau. De Dutch PR Group verleent hen ondersteuning in zowel het ontwikkelen van communicatie en PR strategieën als in het selecteren en aansturen van gespecialiseerde bureaus.

related partner content for mobile comes here

De Dutch PR Group en haar eigen bureaus – Maussen Communications & Public Relations, Maussen Mediatraining, Leads PR en Salon Waldorf (voorheen M*PR) – werken sinds een aantal jaren voor diverse opdrachtgevers uit binnen- en buitenland. Hierbij wordt de expertise van gespecialiseerde collega-bureaus ingeschakeld. De Dutch PR Group treedt hierbij op als coördinator.

Door de toenemende vraag aan klantenzijde naar flexibele inzet van gespecialiseerde bureaus zal de Dutch PR Group zich nu primair richten op deze specifieke dienstverlening: het selecteren en begeleiden van gespecialiseerde communicatie en PR bureaus waarbij opdrachtgevers het gemak hebben van één aanspreekpunt, van flexibiliteit en van kostenbeheersing.

Bijkomend voordeel van één centraal aanspreekpunt is dat door deze toepassing de samenhang in de diverse communicatieactiviteiten kan worden bewaakt en daar waar nodig aangescherpt, aldus Dutch PR.

Bart Maussen, directeur van de Dutch PR Group, voorziet dat zijn organisatie zal gaan functioneren als een portal voor communicatie en PR bureaus: 'Inmiddels werkt de Dutch PR Group met diverse gespecialiseerde bureaus en zelfstandige specialisten samen op landelijke en internationale accounts. Nu onze branche onder druk staat en opdrachtgevers hun budget zien slinken, zien zij nu mogelijkheden om hun communicatie ‘lean & mean’ in te richten waarbij zij wel continu over de hoogst mogelijke kwaliteit kunnen beschikken. Er is veel expertise in de markt aanwezig, maar deze is niet eerder formeel gebundeld'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in