Jury Mobile Media & Marketing Awards 2013 bekend
De jury bestaat dit jaar uit drie vakjury’s en een hoofdjury. De hoofdjury is verantwoordelijk voor het kiezen van de winnaars uit de selecties gemaakt door de vakjury's. Daarbij is de hoofdjury dit jaar ook verantwoordelijk voor het verkiezen van Best Mobile Company of The Year.
In de hoofdjury zitten:
Jacqueline Smit (Microsoft)
Inge Ligthart (TBWA)
Michiel Steltenpool (Shell)
Erik Beenen (NS)
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaEr zijn drie vakjury’s samengesteld voor evenzoveel categorieën.
Best Mobile Consumer Platform
Annemarie Steenbergen (Jumbo Supermarkten)
Daniel Janus (Bavaria)
Jeroen Losekoot (ING)
Best Mobile Business Platform
Nico Rijkhoff (Ziggo)
Hans Pothuizen (ABN AMRO)
Herbert Verschuren (KLM)
Best Mobile Advertising Campaign
Jeffrey Dorrestijn (Google)
Steven Schmitz (Vodafone)
Richard Otto (MobileMarketing.nl)
Alle cases worden beoordeeld aan de hand van criteria als originaliteit van het concept, user-interface design, functionaliteit, relevantie en behaalde resultaten in relatie tot het budget.
Naast de winnaars die worden gekozen door de vak- en hoofdjury is er dit jaar ook weer de mogelijkheid voor het publiek om de beste Nederlandse app te kiezen. De app met de meeste stemmen wint de TMG Publieksprijs.
Inzenden voor de awards kan tot en met donderdag 9 mei 2013, via www.MMMA.nl. Kosten voor deelname zijn 100 euro, exclusief BTW per case.
De MMMA uitreiking vindt plaats tijdens de Mobile Convention op 23 mei 2013. Toegang tot de MMMA uitreiking is gratis maar u moet zich wel voor het evenement aanmelden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid