Overslaan en naar de inhoud gaan

Jury Mobile Media & Marketing Awards 2013 bekend

Onder andere medewerkers van Microsoft, Google, KLM, Vodafone, ABN AMRO, Shell, NS, ING, Ziggo en Jumbo Supermarkten zijn vertegenwoordigd…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De jury bestaat dit jaar uit drie vakjury’s en een hoofdjury. De hoofdjury is verantwoordelijk voor het kiezen van de winnaars uit de selecties gemaakt door de vakjury's. Daarbij is de hoofdjury dit jaar ook verantwoordelijk voor het verkiezen van Best Mobile Company of The Year.

related partner content for mobile comes here

In de hoofdjury zitten:
Jacqueline Smit (Microsoft)
Inge Ligthart (TBWA)
Michiel Steltenpool (Shell)
Erik Beenen (NS)

Er zijn drie vakjury’s samengesteld voor evenzoveel categorieën.

Best Mobile Consumer Platform
Annemarie Steenbergen (Jumbo Supermarkten)
Daniel Janus (Bavaria)
Jeroen Losekoot (ING)

Best Mobile Business Platform
Nico Rijkhoff (Ziggo)
Hans Pothuizen (ABN AMRO)
Herbert Verschuren (KLM)

Best Mobile Advertising Campaign
Jeffrey Dorrestijn (Google)
Steven Schmitz (Vodafone)
Richard Otto (MobileMarketing.nl)

Alle cases worden beoordeeld aan de hand van criteria als originaliteit van het concept, user-interface design, functionaliteit, relevantie en behaalde resultaten in relatie tot het budget.

Naast de winnaars die worden gekozen door de vak- en hoofdjury is er dit jaar ook weer de mogelijkheid voor het publiek om de beste Nederlandse app te kiezen. De app met de meeste stemmen wint de TMG Publieksprijs.

Inzenden voor de awards kan tot en met donderdag 9 mei 2013, via www.MMMA.nl. Kosten voor deelname zijn 100 euro, exclusief BTW per case.

De MMMA uitreiking vindt plaats tijdens de Mobile Convention op 23 mei 2013. Toegang tot de MMMA uitreiking is gratis maar u moet zich wel voor het evenement aanmelden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in