Tribal DDB bureau van het jaar bij Webby Awards
De Agency of the Year Award wordt uitgereikt aan het meest succesvolle (reclame)bureau of network in alle Webby categorieën. Tribal DDB Worldwide – met onder meer een kantoor in Amsterdam – won 8 Webby Awards en had 10 nominaties.
Het bureau won onder meer voor Deutsche Telekom's ‘Move On’, de corporate socialeverantwoordelijkheidscampagne van McDonald's; de viral video ‘Don't Make Up and Drive’ en het interactieve ‘Piano for Peace’.
DDB & Tribal Amsterdam wonnen een Webby voor KLM in de categorie Interactive Media & Advertising – Tourism & Leisure:
De Webby Person of the Year werd R&B artiest en singer-songwriter Frank Ocean voor zijn ‘impactvolle jaar als zowel musicus als cultureel icoon die begrijpt dat internet bij uitstek een communicatiemiddel is voor sociale verandering’.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaEen ‘special achievement’ award was er voor Trigger Street Productions oprichters Kevin Spacey en Dana Brunetti als producers van de succesvolle serie House of Cards. 'Spacey en Brunetti zien het web als levensvatbaar content distributie netwerk’.
De Lifetime Achievement Award ging naar.Steve Wilhite, de man die het GIF file-formaat uitvond.
MediaMonks werkte mee aan drie winnende campagnes bij de Webby Awards. In de categorie Interactive advertising and media: KLM 'Be my guest' (samen met Tribal DDB Amsterdam), categorie Peoples voice winners: Stella Artois 'Chalice factory' (met Mother NY) en tedx 'Interactive Brain' (met We Are Pi).
Alle winnaars zijn hier te zien.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid