Overslaan en naar de inhoud gaan

Gastblogger van deze week: Geldolph A. Heyning van the NameWorks

Geldolph Heyning (1958) is algemeen directeur van The NameWorks, een internationaal bureau, dat zich uitsluitend bezighoudt met de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Geldolph Heyning (1958) is algemeen directeur van , een internationaal bureau, dat zich uitsluitend bezighoudt met de ontwikkeling van merknamen, op corporate- en product/dienst niveau.

related partner content for mobile comes here

The NameWorks heeft eigen vestigingen in Nederland, Italië (Milaan) en strategische allianties in het Verenigd Koninkrijk (Londen) en Duitsland (Berlijn).

Heyning studeerde Marketing en Economie in Londen (College for the Distributive Trades & London School of Economics) en Nederlands en Internationaal Recht in Amsterdam en Berlijn (UvA en F.U Berlin), aangevuld met postdoctorale opleidingen in strategisch merkmanagement en merken- en modellenrecht. Na ruim 15 jaar ervaring als o.a. marketing directeur en directeur van internationale ondernemingen in Londen, Berlijn en Milaan, is Heyning in 1998 toegetreden als algemeen directeur van The NameWorks.

De creatieve leiding van dit bureau is in handen van zijn broer Robert Jan, terwijl Geldolph verantwoordelijk is voor de strategische-, juridische en zakelijke aspecten van de onderneming.

Heyning is gastdocent aan o.a. de RUG (doctoraal Economie, richting merkmanagement),
de Academie voor Management Groningen (postdoctoraal merkmanagement en strategisch communicatie management) en de Hanze Hogeschool Groningen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in