Ganda neemt Bloody Minded en Rhinocreations over


Deze maand rondt Ganda de overnames van Bloody Minded en Rhinocreations af. Hiermee breidt het bureau haar klantportfolio versneld uit.
Ernstjan Albers, managing partner van Ganda: ‘Onze visie is dat digitale projecten het beste tot hun recht komen als ze zijn ontwikkeld door een team van verschillende disciplines onder één dak.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSAlbers zegt met de overname van Bloody Minded kennis in huis te halen op het gebied van meetbaar maken van campagnes. ‘Zodat de effectiviteit niet achteraf, maar direct tijdens de campagne kan worden gemeten en bijgesteld.’
Rhinocreations heeft volgens Albers in de afgelopen jaren laten zien dat het kennis heeft van het opbouwen van een blijvende relatie tussen de consument en het merk. Albers: ‘Ook van deze ervaring profiteren we direct.’
Ganda is opgericht in 2005. Klanten die Ganda in portfolio heeft zijn onder meer ING, Monsterboard, Microsoft, en Amstel International.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid