Overslaan en naar de inhoud gaan

Ganda neemt Bloody Minded en Rhinocreations over

Digitaal creatief bureau Ganda maakt groeispurt met twee overnames.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze maand rondt de overnames van Bloody Minded en Rhinocreations af. Hiermee breidt het bureau haar klantportfolio versneld uit.

related partner content for mobile comes here

Ernstjan Albers, managing partner van Ganda: ‘Onze visie is dat digitale projecten het beste tot hun recht komen als ze zijn ontwikkeld door een team van verschillende disciplines onder één dak.’

Albers zegt met de overname van kennis in huis te halen op het gebied van meetbaar maken van campagnes. ‘Zodat de effectiviteit niet achteraf, maar direct tijdens de campagne kan worden gemeten en bijgesteld.’

heeft volgens Albers in de afgelopen jaren laten zien dat het kennis heeft van het opbouwen van een blijvende relatie tussen de consument en het merk. Albers: ‘Ook van deze ervaring profiteren we direct.’

Ganda is opgericht in 2005. die Ganda in portfolio heeft zijn onder meer ING, Monsterboard, Microsoft, en Amstel International.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in