Overslaan en naar de inhoud gaan

Entertainment Retail Group koopt merknaam TEG

Entertainment Retail Group, eigenaar van onder meer de franchiseketens Videoland en Movie Max, heeft de rechten op alle merken en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tijdens de faillissementsverkoop van het artiestenbureau kwam de Entertainment Retail Group met het hoogste bod op het kavel dat bestaat uit twee geregistreerde woordmerken, twee geregistreerde

related partner content for mobile comes here

beeldmerken en 14 domeinnamen.

Ruud Bakker, coo van de Entertainment Retail Group: 'Wij zijn al vanaf het begin in verband gebracht met onze naamgenoot The Entertainment Group, in goede tijden, maar vooral de laatste weken dus ook in slechte tijden. Dat heeft onze naam geen goed gedaan. Op deze manier willen we de schade beperken en voorkomen dat een andere partij met deze naam aan de haal gaat.'

Wat de Entertainment Retail Group met de merknamen en domeinnamen gaat doen is nog onbekend. 'De geruchten over een eventuele doorstart kunnen van tafel geveegd worden en wij zullen niet

klakkeloos onze eigen naam gaan veranderen', zegt Bakker. 'Het woord retail kunnen we niet zomaar laten vallen. Retail is toch een belangrijk onderdeel van onze core business aan het worden nu het

grootste deel van onze winkels de switch van verhuur naar verkoop aan het ondergaan zijn.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in