Publieke zenders op 39,7 pct in week 43
De drie publieke zenders hadden in week 43 samen een marktaandeel van 39,7 pct (tijdvak 18.00-24.00 uur, 6+).

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De vier zenders van RTL Nederland had met vier zenders 27,8 pct en de drie zenders van SBS Broadcasting behaalden een aandeel van 20,1 pct. Marktleider Nederland 1 had een marktaandeel van 23,6 pct. RTL 4 was tweede zender met een aandeel van 14,6 pct, terwijl SBS 6 op 11,8 pct uitkwam.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het best bekeken programma van de week was wederom Boer zoekt vrouw met 3.836.000 kijkers. Het kijkersaantal van dat programma stijgt nog wekelijks. Het NOS Journaal van 20.00 uur op zondag is tweede met ruim 3 miljoen kijkers en Studio Sport Eredivisie is derde met 2.929.000 kijkers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid