Dove Cream Oil Ad Contest weer begonnen
Dove haalt zijn co-creatiewedstrijd, de #039;" title="?source=PROMOengagedHP'"> 'Dovecream Oil Body Wash ad contest' , weer van stal.
Net als vorig jaar mogen vrouwen hun eigen 30-seconden commercial over Dove opnemen (Dove gebruikt hiervoor het platform van MSN), en net als vorig jaar wordt de beste user generated content-commercial uitgezonden tijdens de Oscaruitreiking (24 februari).
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
Spotta
De wedstrijd kent wel 1 belangrijke aanpassing:
consumenten hebben ditmaal tot aan het einde toe min of meer invloed op de uitslag. Dove zendt namelijk eerst de inzendingen van de twee eindfinalisten uit, waarna kijkers tijdens de Oscaruitzending kunnen kiezen door een sms te sturen of te stemmen op Oscar.com.
Vervolgens krijgt de winnaar zijn/haar speciale premiere, tijdens een van de volgende commercialblokken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid