Overslaan en naar de inhoud gaan

Dove Cream Oil Ad Contest weer begonnen

Dove haalt zijn co-creatiewedstrijd, de #039;" title="?source=PROMOengagedHP'"> 'Dovecream Oil Body Wash ad contest' , weer van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dove haalt zijn co-creatiewedstrijd, de ;" title="?source=PROMOengagedHP&;"> 'Dovecream Oil Body Wash ad contest' , weer van stal.

related partner content for mobile comes here

Net als mogen vrouwen hun eigen 30-seconden commercial over Dove opnemen (Dove gebruikt hiervoor het platform van MSN), en net als vorig jaar wordt de beste user generated content-commercial uitgezonden tijdens de Oscaruitreiking (24 februari).

De wedstrijd kent wel 1 belangrijke aanpassing:
consumenten hebben ditmaal tot aan het einde toe min of meer invloed op de uitslag. Dove zendt namelijk eerst de inzendingen van de twee eindfinalisten uit, waarna kijkers tijdens de Oscaruitzending kunnen kiezen door een sms te sturen of te stemmen op .

Vervolgens krijgt de winnaar zijn/haar speciale premiere, tijdens een van de volgende commercialblokken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in