Overslaan en naar de inhoud gaan

Kroon commercieel directeur advertentiemarkt Telegraaf

Sjors Kroon (35) wordt per 1 februari volgend jaar commercieel directeur advertentiemarkt van uitgeversmaatschappij De Telegraaf.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Kroon volgt bij De Telegraaf Ted Trimbach op en wordt verantwoordelijk voor het advertentiebedrijf van De Telegraaf. Hij krijgt tevens de leiding over alle crossmediale verkoopactiviteiten binnen Telegraaf Media Nederland. Kroon is nu nog commercieel directeur van BasisMedia (dagblad Spits).

related partner content for mobile comes here

Kroon: ‘De dagbladwereld is enorm in beweging. Ik weet dat als geen ander omdat ik bij Spits iedere dag weer ervaar dat we moeten vechten voor elke advertentie-euro. Het lijkt me een enorme uitdaging om voor het grootste betaalde dagblad van Nederland marketing en verkoop uit te bouwen en daarnaast meer synergie te creëren tussen Telegraaf Media Nederland-onderdelen.’

Eerder deed Kroon onder meer de marketing bij De Telegraaf. Ted Trimbach is benoemd tot directeur operations.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in