Borsboom naar Mediaxplain
Edward Borsboom (37) is per 10 december als research director aangetreden bij Mediaxplain.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Borsboom treedt toe tot het managementteam en gaat onderzoek in de dienstverlening integreren om strategie en media continu te optimaliseren en daarmee campagnes nog effectiever te maken.
Borsboom was hiervoor managing consultant bij GfK Daphne en manager van de unit media & reclame bij TNS NIPO.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
'We werken al lang met bewijsmateriaal dat door onderzoek wordt verkregen, maar we tillen het nu naar een hoger plan’, aldus directeuren Gun Nieuwenhuis en C.C. Hage. ‘Dit doen we door vóór, tijdens en na campagnes stuurinformatie te gebruiken, verkregen uit onderzoek. Adverteerders willen - net als wij - niet achteraf weten waar verbeterpunten liggen, maar zo snel mogelijk.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid