Overslaan en naar de inhoud gaan

Borsboom naar Mediaxplain

Edward Borsboom (37) is per 10 december als research director aangetreden bij Mediaxplain.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Borsboom treedt toe tot het managementteam en gaat onderzoek in de dienstverlening integreren om strategie en media continu te optimaliseren en daarmee campagnes nog effectiever te maken.
Borsboom was hiervoor managing consultant bij GfK Daphne en manager van de unit media & reclame bij TNS NIPO.

related partner content for mobile comes here

'We werken al lang met bewijsmateriaal dat door onderzoek wordt verkregen, maar we tillen het nu naar een hoger plan’, aldus directeuren Gun Nieuwenhuis en C.C. Hage. ‘Dit doen we door vóór, tijdens en na campagnes stuurinformatie te gebruiken, verkregen uit onderzoek. Adverteerders willen - net als wij - niet achteraf weten waar verbeterpunten liggen, maar zo snel mogelijk.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in