Overslaan en naar de inhoud gaan

Jongerengames bundelen bereik

Habbo (TTG Sulake), Funnygames.nl (Tibaco internet media) en Eccky (MediaRepublic) bundelen hun krachten in het nieuwe advertentieplatform…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het advertentienetwerk is opgezet vanuit het game advertisingbedrijf Newzoo dat vorige maand van start ging. richt zich op het aanbieden van standaard bannerpakketten in twee groottes (respectievelijk met 500 duizend en 1 miljoen uniek effectief bereik, elk in twee varianten: traffic en awareness.

related partner content for mobile comes here

‘We laten de cpm- en catalogus insteek zoals klassieke bannerhuizen dat aanbieden liggen en bieden uniek bereik en doelstelling als insteek. Dat zijn immers de hoofdcriteria van mediabueaus en adverteerders,’ aldus Peter Warman van Newzoo.

Afgelopen zomer zijn er testcampagnes gedaan in samenwerking met DQ&A. Hieruit bleek dat het netwerk een uniek bereik heeft van 1,5 miljoen bezoekers per maand.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in