Overslaan en naar de inhoud gaan

Europees onderzoek EFMA naar online financieel klantgedrag

De jaarlijkse survey 2007 van de European Financial Management Association EFMA naar het online financieel klantgedrag is weer…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De jaarlijkse survey 2007 van de European Financial Management Association naar het online financieel klantgedrag is weer uitgevoerd. Een onderzoek dat in 6 landen van Europa is uitgevoerd te weten Italië, Frankrijk, Spanje, Nederland, Groot- Brittannië en Zweden.

related partner content for mobile comes here

Interessante conclusie is dat de totale multichannel ervaring in toenemende mate wordt gedicteerd door de online ervaring van klanten van financiële instellingen.

Daarnaast maakt de online ervaring dat de klant steeds meer self-directed wordt qua aankoopgedrag. Online ervaringen zijn de driver achter de verwachtingen.

De verschillen tussen de landen blijven vermeldenswaard: Frankrijk blijft een laggard. Voor het gehele onderzoek, klik hier

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in