Overslaan en naar de inhoud gaan

Essent Sponsor van het Jaar

Energiebedrijf Essent is tijdens de jaarlijkse uitreiking van de SponsorRingen uitgeroepen tot Sponsor van het Jaar. De prijs werd op 22…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Essent kreeg de prijs omdat het bedrijf volgens de jury sponsoring als een serieus en waardevol marketingcommunicatie-instrument gebruikt om het merk Essent een hoge bekendheid en positieve uitstraling te geven. ‘Essent laat zich zien als een betrouwbare en solide partner die weet dat sponsorships voor de lange termijn moet worden aangegaan’, aldus het juryrapport. Essent sponsort onder andere schaatsen, het Wereld Natuur Fonds, de Essent Awards en een groot aantal culturele festivals en musea.
Frank Weijers, managing director bij Unilever, kreeg de prijs van Sponsor Personality van het Jaar. Weijers is de drijvende kracht achter Unilevers sponsorships zoals Life & Cooking, Idols, de OMO Buitenspeelbond en het NOC*NSF sponsorship dat dit jaar werd uitgebreid met de sponsoring van Foppe de Haan’s Jong Oranje. “Frank Wijers laat zien over veel visie te beschikken en is daarbij niet bang zijn nek uit te steken”, volgens de jury.

related partner content for mobile comes here

In de categorie Media werden twee winnaars aangewezen: Heineken en Mijn Tent is Top (RTL) en Holiday on Ice en Sterren Dansen op het IJs (SBS). De jury kwam tot haar unieke beslissing omdat zij vond dat beide cases over alle categorieën gezien de beste cases waren.
Andere winnaars tijdens de avond waren Plus, official partner van de Eredivisie, in de categorie Sport; UPC voor de sponsoring van De Uitmarkt in de categorie Cultuur en Entertainment; KPN voor de sponsoring van het International Film Festival Rotterdam in de categorie Kunst en Ben & Jerry’s in de categorie Maatschappij met de sponsoring van War Child onder de noemer Peace Love and Icecream.

In de categorieën Smart Budget en Innovatie kregen respectievelijk OB een SponsorRing voor de sponsoring van beachvolleybal en Rabobank een SponsorRing voor Rabo Sport.TV in de categorie Innovatie. (Sponsor Magazine)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in