Overslaan en naar de inhoud gaan

2C Usability onderdeel van MetrixLab

2C Usability, gespecialiseerd in usability en user experience onderzoek, wordt een onderdeel van MetrixLab.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

MetrixLab is een internationaal opererend online marktonderzoekbureau dat onder meer werkt voor opdrachtgevers als Microsoft, Unilever, Philips, Siemens, Canon en PepsiCo.

related partner content for mobile comes here

2C Usability wordt geïntegreerd met MetrixLabs 'E-Business Performance Research' business unit. De oprichters en managing partners van 2C, Wouter van den Berg en Bastiaan Klooster, gaan het onderdeel ook leiden.
'Usability wordt een steeds belangrijker onderdeel van online marketing', zegt Han de Groot, ceo van MetrixLab. 'Het budget dat besteed wordt aan usability neemt de komende jaren alleen maar toe. Alleen al in Groot-Brittannië, één van de belangrijke markten van MetrixLab, geeft 72 pct van de bedrijven aan van plan te zijn de usability budgetten te gaan verhogen in de komende 12 maanden.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in