Overslaan en naar de inhoud gaan

Vuurwerkcampagne met hippe beschermingsbril

Het Oogziekenhuis Rotterdam en oogmeetkundigen in de regio Rotterdam-Rijnmond verkopen voor het derde achtereenvolgende jaar in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Rond de jaarwisseling komen veel Rotterdamse vuurwerkslachtoffers bij de spoedeisende hulp van het Oogziekenhuis Rotterdam. Vaak zijn het de toeschouwers die worden geraakt. In de afgelopen vijf jaar heeft het Oogziekenhuis 170 mensen langdurig behandeld voor oogletsel door vuurwerk. Vooral jongens tussen de acht en achttien jaar zijn slachtoffer.

related partner content for mobile comes here

De bril is van plexiglas en sluit de ogen aan alle kanten goed af. Hij is ook geschikt om over een gewone bril te dragen. De bril kost 3 euro. De afgelopen jaren zijn ruim 5.000 brillen per jaar verkocht.

Dit jaar is de bril niet alleen in Rotterdam te koop, maar ook in ziekenhuizen in Capelle aan den IJssel, Deventer, Delft en Leiden. (ANP)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in