KPN en NS beëindigen samenwerking
KPN en NS hebben besloten hun gezamenlijke activiteiten rond actuele reisinformatie, internet en infotainment in intercity’s niet voort…
Het initiatief is ‘te grootschalig en bedrijfseconomisch niet haalbaar’, melden beide partijen. Voornaamste uitgangspunt bij de samenwerking was dat de dienst kostenneutraal zou zijn voor de reizigers. Reclame-inkomsten waren daarbij een cruciale bron van financiering. Maar er blijken niet of nauwelijks adverteerders warm te lopen voor het project. Ook de kosten voor het inbouwen van het systeem in de treinen zijn hoger dan voorzien.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
’Uiteindelijk zijn er
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huistientallen miljoenen te kort om de business case sluitend te krijgen. Daarom is besloten om de samenwerking te beëindigen’, aldus de NS. Dat wil zich nu eerst concentreren op het verschaffen van actuele reisinformatie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid