Twee keer goud Nederland bij Eurobest


Er werd vier keer zilver behaald en zes keer brons. Zilver was er voor ‘Keep it clean’ van Pon/VW Toureg en DDB Amsterdam. Ook twee eBay/Marktplaats-commercials van Y&R Not Just Film kregen zilver. De Bokito viewer, een DM-actie van FBTO en DDB Amsterdam, kreeg eveneens zilver.
Brons was er voor de Delivery Boy van Domino’s Pizza en S-W-H in de categorie film & tv. IN DM won Centraal Beheer Achmea samen met DDB Amsterdam brons voor ‘Sunshield’ en ‘Think global act local’ van Secon en BSUR ook. In Integrated viel Nederland twee keer in de prijzen. Er was brons voor de Impossible is nothing camapgne van adidas en 180 en de Vraagteken-campagne van de Volkskrant en Selmore. Bij Interactive won ‘I spy with my little eye’ van Sire en bureau Achtung!.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSAlle uitslagen zijn te lezen op Eurobest.com.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid