
Er werd vier keer zilver behaald en zes keer brons. Zilver was er voor ‘Keep it clean’ van Pon/VW Toureg en DDB Amsterdam. Ook twee eBay/Marktplaats-commercials van Y&R Not Just Film kregen zilver. De Bokito viewer, een DM-actie van FBTO en DDB Amsterdam, kreeg eveneens zilver.
Brons was er voor de Delivery Boy van Domino’s Pizza en S-W-H in de categorie film & tv. IN DM won Centraal Beheer Achmea samen met DDB Amsterdam brons voor ‘Sunshield’ en ‘Think global act local’ van Secon en BSUR ook. In Integrated viel Nederland twee keer in de prijzen. Er was brons voor de Impossible is nothing camapgne van adidas en 180 en de Vraagteken-campagne van de Volkskrant en Selmore. Bij Interactive won ‘I spy with my little eye’ van Sire en bureau Achtung!.
Vacatures
Specialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.comAlle uitslagen zijn te lezen op Eurobest.com.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee