Overslaan en naar de inhoud gaan

Twee keer goud Nederland bij Eurobest

Nederland heeft twee keer goud gewonnen bij de Eurobest Awards 2007. De Cordaid campagne (met 4 commercials) van Saatchi & Saatchi kreeg…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Er werd vier keer zilver behaald en zes keer brons. Zilver was er voor ‘Keep it clean’ van Pon/VW Toureg en DDB Amsterdam. Ook twee eBay/Marktplaats-commercials van Y&R Not Just Film kregen zilver. De Bokito viewer, een DM-actie van FBTO en DDB Amsterdam, kreeg eveneens zilver.

related partner content for mobile comes here

Brons was er voor de Delivery Boy van Domino’s Pizza en S-W-H in de categorie film & tv. IN DM won Centraal Beheer Achmea samen met DDB Amsterdam brons voor ‘Sunshield’ en ‘Think global act local’ van Secon en BSUR ook. In Integrated viel Nederland twee keer in de prijzen. Er was brons voor de Impossible is nothing camapgne van adidas en 180 en de Vraagteken-campagne van de Volkskrant en Selmore. Bij Interactive won ‘I spy with my little eye’ van Sire en bureau Achtung!.

Alle uitslagen zijn te lezen op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in