Resultaten e-mail benchmark bekend
Tijdens de e-mailmarketing conferentie in september lanceerde Ronald Jansen, Directeur van marktonderzoekbureau De Vos & Jansen, de e-mail benchmark. Een nieuw onderzoekinstrument waarmee onder andere de effectiviteit van e-mailmarketing inzichtelijk wordt gemaakt. Aanwezigen werden opgeroepen deel te nemen door de online enquête in te vullen.
Inmiddels hebben meer dan 100 bedrijven geparticipeerd. De deelnemers hebben de resultaten ondertussen ontvangen en het leuke is dat overal de naast de benchmarkwaardes de eigen e-mailmarketing resultaten weer worden gegeven. Hierdoor kun je op een eenvoudige manier de eigen prestaties met de benchmarkwaardes vergelijken.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
Helaas kunnen we de resultaten (nog) niet publiceren. De Vos & Jansen komt zelf binnenkort met een analyse van de resultaten en een persbericht.
Bovendien bestaat er momenteel nog geen openbaar overzicht zonder dat de waarden van een deelnemer er ook in worden vermeld.
Een tipje van de sluier, de uitkomsten zijn positiever dan ik had verwacht. Binnenkort meer?
De volgende editie van de E-mailmarketing Benchmark staat gepland voor begin 2008.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid