Overslaan en naar de inhoud gaan

Resultaten e-mail benchmark bekend

Tijdens de e-mailmarketing conferentie in september lanceerde Ronald Jansen, Directeur van marktonderzoekbureau De Vos & Jansen, de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tijdens de in september lanceerde Ronald Jansen, Directeur van marktonderzoekbureau , de . Een nieuw onderzoekinstrument waarmee onder andere de effectiviteit van e-mailmarketing inzichtelijk wordt gemaakt. Aanwezigen werden opgeroepen deel te nemen door de online enquête in te vullen.

related partner content for mobile comes here

Inmiddels hebben meer dan 100 bedrijven geparticipeerd. De deelnemers hebben de resultaten ondertussen ontvangen en het leuke is dat overal de naast de benchmarkwaardes de eigen e-mailmarketing resultaten weer worden gegeven. Hierdoor kun je op een eenvoudige manier de eigen prestaties met de benchmarkwaardes vergelijken.

Helaas kunnen we de resultaten (nog) niet publiceren. De Vos & Jansen komt zelf binnenkort met een analyse van de resultaten en een persbericht.
Bovendien bestaat er momenteel nog geen openbaar overzicht zonder dat de waarden van een deelnemer er ook in worden vermeld.

Een tipje van de sluier, de uitkomsten zijn positiever dan ik had verwacht. Binnenkort meer?

De volgende editie van de E-mailmarketing Benchmark staat gepland voor begin 2008.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in