Overslaan en naar de inhoud gaan

HP/De Tijd wil opinie populairder maken

Er is geen onenigheid over de toekomst van HP/De Tijd. Het tijdschrift wil opinie populairder gaan maken en er worden nu gesprekken gevoerd…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat zegt topman Carel Bikkers in een reactie op berichten die in dagblad De Pers zijn verschenen. Daarin stond onder meer het plan van de directie om niet wekelijks maar tweewekelijks uit te komen. Ook zouden de advertentieomzetten achterblijven. De hoofdredactie zou het niet eens zijn met de plannen.

related partner content for mobile comes here

Bikkers: ‘Opinie doet het heel goed. We zijn tevreden over de oplage, die stijgt volgens de Hoi-cijfers. We zijn ook tevreden over de advertentieomzet. Yolanda Formanoy (directeur Audax Publishing, red.) leidt het project rond HP/De Tijd om te kijken wat we kunnen doen. Het komt er op neer dat wij opinie nog populairder willen gaan maken. Audax wil de lezer actualiteit, opinie en achtergrondinformatie gaan brengen.’
Bikkers zegt dat internet daarin zeker een grotere rol gaat spelen. ‘Daarmee kunnen we veel kanten op. Misschien gaan we wel naar drie printuitgaven per maand, of twee. Misschien blijft HP/De Tijd wel wekelijks uitkomen in de printversie. Daarnaast zou het kunnen dat we met een dagelijkse nieuwsbrief komen. Dat is erg afhankelijk van het nieuws. Bij de Amerikaanse verkiezingen hebben we de mogelijkheid de mensen meerdere keren per dag te informeren.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in