Overslaan en naar de inhoud gaan

'Onenigheid over toekomst HP/De Tijd'

Audax-eigenaar Jacques de Leeuw wil dat opinieblad HP/De Tijd in de toekomst om de twee weken uitgegeven wordt. Hoofdredacteur Henk…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Leeuw zei op tv-zender Het Gesprek te denken aan een tweewekelijkse editie, met een aanvullende wekelijkse interneteditie. De Leeuw wil een ‘dikkere versie, met nieuwe rubrieken’. ‘Omdat de advertentieomzetten achter blijven moet er toch iets gebeuren.’
De uitspraken van De Leeuw zouden volgens dagblad De Pers slecht zijn gevallen bij de HP/De Tijd-redactie. ‘Ik heb inderdaad van ceo Carel Bikkers, met wie ik dit plan al besproken had, gehoord dat hij door enkele ongeruste redacteuren is gebeld. Maar niemand hoeft voor zijn baan te vrezen, er blijft genoeg te doen. Ze hebben waarschijnlijk geen zin in de online publicatie. Printjournalisten zijn gewend met inkt te schrijven. Dat zit in de genen, maar ze moeten met de tijd meegaan.’

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in