Overslaan en naar de inhoud gaan

LiveShop: 'in deze vorm niet rendabel'

LiveShop gaat onderzoeken of een gewijzigd zendermodel met een combinatie van internet en digitale tv haalbaar is, om zo meer succes te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Inmiddels is duidelijk geworden dat LiveShop in zijn huidige vorm financieel niet houdbaar is. Bekeken wordt daarom of LiveShop in een andere vorm kan worden doorgezet.

related partner content for mobile comes here

LiveShop is een 24 uurs tv-kanaal dat via de kabel zowel analoog als digitaal is te ontvangen. Analoge doorgifte van dit 24-uurs kanaal is voor LiveShop relatief duur en ineffectief gebleken. Omdat dit relatief nieuwe kanaal op veel analoge tv's nog niet voorgeprogrammeerd is, levert dit te lage kijkdichtheden op. Digitale tv heeft het voordeel dat de zender makkelijker te vinden is via de EPG (Elektronische Programma Gids).

In de nieuwe plannen zal naast een eigen digitaal kanaal de website een meer prominente plek krijgen in de verkoopstrategie. De vernieuwde versie wordt vlak voor de kerst gelanceerd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in