Dell kiest wereldwijd voor WPP
WPP heeft IPG verslagen in een pitch van zeven maanden rond het 4,5 miljard dollar tellende Dell-account.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dell heeft het Britse netwerk gevraagd een nieuw bureau rond het account te bouwen waar zo’n 1.000 mensen de computermaker wereldwijd kunnen bedienen. ‘Dell en WPP gaan het ‒ naar wij hopen ‒ beste bureau ter wereld creëren’, meldt Casey Jones, VP-Global Marketing bij Dell. ‘Het wordt een niet-traditionele relatie en we denken hiermee onze marketingdoelstellingen beter te kunnen bereiken dan we met de huidige bureaus kunnen.’
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het nieuwe bureau gaat alle middelen inzetten, behalve media buying. Het gaat om een contract van voorlopig drie jaar.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Adage.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid