Overslaan en naar de inhoud gaan

Viva is Tijdschrift van het Jaar

Viva (Sanoma Uitgevers) is gisteravond tijdens het Tijdschriftengala 2007 verkozen tot Tijdschrift van het Jaar.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het jubilerende (35 jaar oude) vrouwenblad versloeg daarmee de andere genomineerde bladen Glamour, Girlz! en Quest. Deze laatste drie titels wonnen in de respectievelijke categorieën Tijdschriftmarketing van het Jaar, Crossmediaal Concept van het Jaar en Hoofdredacteur van het Jaar (Karlijn van Overbeek) echter wel een Mercur.

related partner content for mobile comes here

De Adformatie Mercur voor Tijdschriftcampagne van het Jaar ging naar de Iglo-campagne ‘Altijd het beste vers in huis’, gemaakt door BBH Londen/Ogilvy. Weekbladpers Tijdschriften-titel Hollands Diep sleepte een bekroning voor Lancering van het Jaar binnen.
De oeuvreprijs Mercur d’Or/LOF-prijs voor Publiekstijdschriften ging naar Veronica Magazine. ‘Al jaren staat Veronica Magazine op eenzame hoogte. Zowel de oplage, de advertentiebezetting als de omzet van dit blad zijn ongekend, en dat al zoveel jaren achter elkaar. Veronica Magazine is veel meer dan een omroepblad’, zo stond onder meer in het juryrapport.
De Mercur voor Tijdschriftmarketing van het Jaar was voor de Glamour Stiletto Run, van G+J. Tijdschriftenretailer van het Jaar werd De Drukkerij Middelburg.
Zie ook .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in