Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe poll: in 2008 zwijg ik over...

Onze nieuwe poll is een eindejaarsvraag.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wat mag er weg in 2008? Welke luchtballon gaan we in het nieuwe jaar echt niet meer opblazen? Wat kunnen we van de marketingagenda halen?

related partner content for mobile comes here

De keuze is uit drie:

Sociale netwerken: er zijn er te veel, en het is te veel gedoe. Je wordt gek van al die uitnodigingen steeds... Leuk om je cv te verspreiden, maar als marketeer kun je er weinig mee.

Huismerken: al decennia wordt er over gezeurd. Ze zijn een fact of life en ze worden steeds sterker. A-merken innoveren te weinig en scheppen dus ruimte. Niet met je vingertje wijzen naar die verdomde retailers, maar nieuwe dingen maken die relevant zijn voor gebruikers.

Cross-mediaal: Hou daar nu toch eens mee op. Internet is er en blijft. Het speelt zelfs een grote rol in je marketingplan, als je slim bent. En al die oude kanalen zijn ook nog steeds een factor van belang. Als marketeer moet je dat coordineren en er niet steeds over zeuren.

Stem!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in