Nieuwe poll: in 2008 zwijg ik over...


Wat mag er weg in 2008? Welke luchtballon gaan we in het nieuwe jaar echt niet meer opblazen? Wat kunnen we van de marketingagenda halen?
De keuze is uit drie:
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSSociale netwerken: er zijn er te veel, en het is te veel gedoe. Je wordt gek van al die uitnodigingen steeds... Leuk om je cv te verspreiden, maar als marketeer kun je er weinig mee.
Huismerken: al decennia wordt er over gezeurd. Ze zijn een fact of life en ze worden steeds sterker. A-merken innoveren te weinig en scheppen dus ruimte. Niet met je vingertje wijzen naar die verdomde retailers, maar nieuwe dingen maken die relevant zijn voor gebruikers.
Cross-mediaal: Hou daar nu toch eens mee op. Internet is er en blijft. Het speelt zelfs een grote rol in je marketingplan, als je slim bent. En al die oude kanalen zijn ook nog steeds een factor van belang. Als marketeer moet je dat coordineren en er niet steeds over zeuren.
Stem!
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid