Overslaan en naar de inhoud gaan

De Persgroep komt met nieuw magazine voor de advertentiemarkt

Het magazine heet ‘Aandacht!'.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Volgens De Persgroep is het &;een blad voor relaties, aandachttrekkers in de breedste zin van het woord en iedereen die zich interesseert voor marketing, communicatie, media en reclame&;.

Het eerste nummer is gisteren onder andere verspreid bij het Adformatie .


related partner content for mobile comes here

Verhalen uit het vak en uit eigen stal worden in het blad gebundeld. Er is bewust gekozen voor twee covers om de vakverhalen duidelijk te scheiden van het Persgroep nieuws. De naam Aandacht! sluit aan op de positionering die de Persgroep rond dit thema heeft gekozen.

Lauren van der Heijden, directeur Corporate Sales: &;Aandacht is een enorm interessant, actueel en relevant thema binnen ons vak. In onze steeds vluchtiger wordende maatschappij is echte aandacht van de consument een schaars goed. Voor merken wordt het steeds lastiger om die aandacht te grijpen, laat staan vast te houden. Bereik alleen is niet genoeg; zonder aandacht heb je niks aan bereik. Met dit magazine willen we ons imago als vooruitstrevend mediahuis op kwalitatieve en inspirerende wijze verder een boost geven.&



Out in the open
Astrid Prummel en Susanne van Nierop, die onlangs oprichtten, vormen samen met Stefanie van Rootselaar (de Persgroep) de hoofdredactie. Theo-Bert Pot en Isabel van der Velden van Studio Pot & Van der Velden zijn de vormgevers.

Een greep uit de aandachttrekkers die in het eerste nummer staan: Harold Hamersma (wijnkenner), Lieke Duijmelings (Bavaria), Ronald Ockhuysen (Het Parool), Martha Riemsma (Tubantia), Harald Swinkels (NLE), Cornelie Weller (Publicis One) en Remko Wouters (Synpact).

Oplage
Het blad komt 4 keer per jaar uit in een oplage van 12.500 stuks. Bekijk de digitale versie van het magazine .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in