Consument koopt online vaker impulsief
Consumenten kopen online steeds vaker impulsief in plaats van dat ze bewust een aankoop doen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat blijkt uit onderzoek van de Vrije Universiteit Amsterdam (VU) donderdag. Webwinkels spelen volgens de VU daarbij een grote rol op het aankoopgedrag.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het onderzoek werd gehouden onder 532 online 'shoppers'. Volgens het onderzoek stijgt de kans op een impulsieve aankoop als een klant tevreden is over een webwinkel. Een niet te opdringerige en vriendelijke benadering van bezoekers werkt daarbij als een stimulans voor consumenten.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: ANP.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid