Overslaan en naar de inhoud gaan

BBDO bedenkt 'Transportable Banner' voor Mercedes

De nieuwe campagne van BBDO Belgium laat zien hoeveel ruimte de Mercedes E-Klasse Break heeft.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mercedes vroeg BBDO om een bannercampgne te maken die toont hoe ruim de nieuwe E-Klasse Break is. In plaats van een klassieke banner, bedachten ze een campagne die het medium gebruikt om de belofte van Mercedes te bewijzen.

related partner content for mobile comes here

BBDO bedacht een ‘transportable banner’. De banner toont de E-klasse, maar deze wordt plots uit zijn omkadering gehaald door twee mannen die hem transporteren naar een andere E-klasse. Daar bergen ze de banner met het grootste gemak op in de wagen. Dit is het bewijs dat het de E-Klasse Break niet ontbreekt aan ruimte.

Credits
Client: Mercedes-Benz Cars
Marketing Team: Kris Coumans
Agency: BBDO Belgium
Creative Directors: Arnaud Pitz, Sebastien De Valck, Jan Dejonghe
Art Director: Jasper Verleije
Copywriter: Sarah Huysmans
Account team: Valérie Bracke, Marleen Depreter, Bram Devidts
TV Producer:  Leen Van den Brande
Production Company: Ristretto Films
Online Production: AdSomeNoise

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in