Overslaan en naar de inhoud gaan

'Harm Alarm' moet mensen bewust maken van risico's inbraak

De nieuwe inbraakpreventiecampagne van het ministerie van Veiligheid en Justitie is de laatste koepelcampagne van de hand van N=5.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hoewel veel mensen beweren de deur altijd op slot te doen, blijkt uit inbraakstatistieken dat dit niet altijd het geval is. Zogenaamde gelegenheidsinbrekers zien dan kans om snel naar binnen te komen.

Als onderdeel van de campagnekoepel wordt het karakter &;Harm Alarm&; geïntroduceerd. Hij moet de mensen waarschuwen om oplettend te blijven. 

De campagne heeft als doel mensen bewust te maken van hoe ze risico&;s op woninginbraak kunnen minimaliseren. De campagne moet daarnaast ook leiden tot risicoverminderend gedrag. De boodschap wordt gecommuniceerd via een tv-commercial, een radiocommercial en website, waarop ook concrete tips worden gegeven. Verder worden er onder meer banners en pre-rolls ingezet.

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in