2e Kijkje in de Volkskrant Banen-keuken
De doelstelling voorop
Je kunt veel wilde ideeën bedenken die zo in Adformatie terechtkomen, gewoon omdat ze waanzinnig leuk zijn. Waanzinnige ideeën zijn over tafel gegaan, maar uiteindelijk loop je toch tegen praktische zaken aan als budget en te weinig tijd om het te regelen. Dan moet je dus toch weer realistisch worden.
Dus toen we een maand geleden echt met iets op de proppen moesten komen, omdat de tijd begon te dringen, hebben we eerst ons uitgangspunt geformuleerd: publiciteit en bijzondere aandacht van onze adverteerders voor Volkskrant Banen. Toen werd het eigenlijk heel eenvoudig. En volgens mij zijn we erin geslaagd om een event te bedenken dat ons wat we willen. Of dat waar is, weten we over een week.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
Spotta
Carrièreperikelen op de bovenste verdieping
Op maandag 3 april om 12 uur, op het moment dat het eerste nummer van de drukpers rolt, zitten we samen met 50 zeer gewaardeerde klanten en relaties plus een select persgezelschap bovenin de IJ-toren in Amsterdam. Voorafgaand aan een overheerlijke lunch leidt Altan Erdogan, de redactioneel leider van het weekblad, een forumdiscussie waarbij een viertal zeer interessante gasten op het podium zit.
Charles Groenhuijsen, Jort Kelder, Fatima Moreira de Melo en de zakenvrouw van het jaar 2006: Esther Raats discussiëren openlijk over de turbulentie in hun loopbaan en de invloed daarvan op hun privéleven.
Verlanglijstje
We moeten zeggen dat we best trots zijn op het panel dat we bij elkaar hebben gekregen, al ging dat niet zonder slag of stoot. Het hoofdthema is werk en persoonlijke ontwikkeling. In dat licht moet je ook interessante gasten uitzoeken. Plus we richten ons op een doelgroep die hoger opgeleid is. Josée Hoebee heeft ook een interessante loopbaan (zangeres, videotheekhoudster, moeder), maar onze doelgroep associeert zich daar toch niet echt mee. Het samenstellen van onze verlanglijstje was nog best een klus.
Makkelijker gezegd dan gedaan
En dan heb je zo'n lijstje en dan moet je aan de slag. We hebben vooraf netjes iedereen een brief gestuurd om ze te informeren over ons verzoek. Nu hebben we het voordeel dat we kunnen 'U spreekt met ? van de Volkskrant.' Dat opent de deur al op een kiertje, maar geloof maar dan nog moet je met een goed verhaal komen. We hebben open kaart gespeeld over wat onze doelstelling is en die aanpak heeft gewerkt. Nu maar hopen dat niemand meer afzegt voor maandagmiddag 12.00 uur.
Tot morgen!
Morgen weer een nieuwe dag. Ook voor Mateo & Dennis.
Matéo & Dennis
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid