WerkMerk
De Consumens wil best gevonden worden maar waar en wanneer kan hij nauwelijks zelf voorspellen laat staan vakmensen.
Dat betekent dat het vak van marketeer opnieuw kan worden uitgevonden. Allerlei slimmeriken die zeggen fantastische programma’s te hebben ontwikkeld waar die Consumens zich bevindt worden maar door een enkeling geloofd.
Vinden is één maar contact onderhouden is andere koek. Soms denken we de Consumens gevonden te hebben maar dan is het een naam en een adres.
Een Consumens echt vinden met al zijn mogelijk en onmogelijkheden, met zijn denken en doen, tja dat is meer dan een maillist.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaDe Consumens vind je steeds meer in clubjes op het net, discussiegroepen, vakgroepen, social media en alles waar hij en zij maar een spoor achterlaten van hun echte ID. Combinaties maken van alle sporen die ze rondstrooien. Analyses op los laten zonder gissen. Je maximaal verplaatsen in de wereld van Consumensgroepen en je er midden in bewegen. De meeste doelgroep analisten zijn statische onderzoekers en helaas geen bewegende . Het is een vak waar je niet alleen op één plek achter je laptopje kan zitten. Consumensen contact moet vaak laptopless.
Touchpoint, feelpoints, areapoints, emotionpoints en nog zo wat is wat anders dan een adres of een social media post. Echt de Consumens doorgronden en te weten waar hij zit en wat ‘ie doet betekent iedere dag hard werken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid