Overslaan en naar de inhoud gaan

WerkMerk

Waar zit mijn Consumens hoor je menig Merk zich afvragen? Sinds de verregaande individualisering en onvoorspelbaar dagelijks gedrag is de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Consumens wil best gevonden worden maar waar en wanneer kan hij nauwelijks zelf voorspellen laat staan vakmensen.
Dat betekent dat het vak van marketeer opnieuw kan worden uitgevonden. Allerlei slimmeriken die zeggen fantastische programma’s te hebben ontwikkeld waar die Consumens zich bevindt worden maar door een enkeling geloofd.

related partner content for mobile comes here

Vinden is één maar contact onderhouden is andere koek. Soms denken we de Consumens gevonden te hebben maar dan is het een naam en een adres.
Een Consumens echt vinden met al zijn mogelijk en onmogelijkheden, met zijn denken en doen, tja dat is meer dan een maillist.

De Consumens vind je steeds meer in clubjes op het net, discussiegroepen, vakgroepen, social media en alles waar hij en zij maar een spoor achterlaten van hun echte ID. Combinaties maken van alle sporen die ze rondstrooien. Analyses op los laten zonder gissen. Je maximaal verplaatsen in de wereld van Consumensgroepen en je er midden in bewegen. De meeste doelgroep analisten zijn statische onderzoekers en helaas geen bewegende . Het is een vak waar je niet alleen op één plek achter je laptopje kan zitten. Consumensen contact moet vaak laptopless.

Touchpoint, feelpoints, areapoints, emotionpoints en nog zo wat is wat anders dan een adres of een social media post. Echt de Consumens doorgronden en te weten waar hij zit en wat ‘ie doet betekent iedere dag hard werken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in