Overslaan en naar de inhoud gaan

VisitSweden stapt over naar MediaScience

Communicatiebureau schakelt MediaScience in voor de online marketing.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

VisitSweden, communicatiebureau voor de promotie van Zweden als toeristische bestemming, kiest voor MediaScience vanwege de ruime kennis en ervaring in digitale marketing. Doel van de campagne is Zweden promoten als vakantiebestemming, online en via social media.

related partner content for mobile comes here

Sophie Nyström, country manager Nederland: &;We hebben met MediaScience kennisgemaakt via onze partner Stena Line en zijn gegaan voor hun expertise met het optimaliseren van online campagnes. We kijken ernaar uit om samen met MediaScience de aantrekkelijkheid en conversie voor Zweden als reisbestemming te verhogen op de Nederlandse markt.&;

VisitSweden richt zich op specifiek gekozen doelgroepen. Het bureau is aanwezig op twaalf buitenlandse markten. Het hoofdkantoor is gevestigd in Stockholm, de online campagne worden uitgevoerd door de Nederlandse vestiging.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in