VisitSweden stapt over naar MediaScience


VisitSweden, communicatiebureau voor de promotie van Zweden als toeristische bestemming, kiest voor MediaScience vanwege de ruime kennis en ervaring in digitale marketing. Doel van de campagne is Zweden promoten als vakantiebestemming, online en via social media.
Sophie Nyström, country manager Nederland: 'We hebben met MediaScience kennisgemaakt via onze partner Stena Line en zijn gegaan voor hun expertise met het optimaliseren van online campagnes. We kijken ernaar uit om samen met MediaScience de aantrekkelijkheid en conversie voor Zweden als reisbestemming te verhogen op de Nederlandse markt.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVisitSweden richt zich op specifiek gekozen doelgroepen. Het bureau is aanwezig op twaalf buitenlandse markten. Het hoofdkantoor is gevestigd in Stockholm, de online campagne worden uitgevoerd door de Nederlandse vestiging.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid