Overslaan en naar de inhoud gaan

V.I.P Zwemmen

Dat je geen multinational hoeft te zijn om gedifferentieerde marketing toe te passen, bewijst een buurtzwembad in Rotterdam.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het zwembad introduceert V.I.P zwemmen; zwemles voor Very Important Kids. Bij deze zwemlessen is er per 3 kinderen 1 onderwijzer aanwezig. De kinderen krijgen dus persoonlijke begeleiding en zullen sneller hun zwemdiploma halen.

related partner content for mobile comes here

Ook aan de prijsstelling is gedacht, per les betaal je ?2,50 meer dan voor een reguliere zwemles.

Het zwembad heeft naar mijn idee goed ingespeeld op een latente behoefte bij ouders, persoonlijke zorg en aandacht voor hun kind plus lekker snel een zwemdiploma halen, zodat de wekelijkse vroege gang naar het zwembad snel weer voorbij is.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in