V.I.P Zwemmen
Dat je geen multinational hoeft te zijn om gedifferentieerde marketing toe te passen, bewijst een buurtzwembad in Rotterdam.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het zwembad introduceert V.I.P zwemmen; zwemles voor Very Important Kids. Bij deze zwemlessen is er per 3 kinderen 1 onderwijzer aanwezig. De kinderen krijgen dus persoonlijke begeleiding en zullen sneller hun zwemdiploma halen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Ook aan de prijsstelling is gedacht, per les betaal je ?2,50 meer dan voor een reguliere zwemles.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet zwembad heeft naar mijn idee goed ingespeeld op een latente behoefte bij ouders, persoonlijke zorg en aandacht voor hun kind plus lekker snel een zwemdiploma halen, zodat de wekelijkse vroege gang naar het zwembad snel weer voorbij is.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid