Unilever wil af van vier Franse merken
Unilever is met investeerder CDC Ixis Service Industrie in
vergevorderde onderhandelingen over de verkoop van de Franse merken…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Unilever kreeg de merken in handen bij de overname van Bestfoods in
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
2000. Benco en Banania maken cacaoproducten, terwijl Yabon en Poti toetjes produceren. Volgens de woordvoerder passen zij niet in de door Unilever ingezette strategie ‘Weg naar Groei’. De vier merken hebben een gezamenlijke jaaromzet van 40 miljoen euro. Het
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijClustercoördinator Energiezuinig Wonen
Milieu CentraalSenior communicatieadviseur
Gemeente Delftmerk Banania mag dan voor Unilever niet meer interessant zijn, in Frankrijk is het een monument. Sinds de introductie in 1915 maakte het faam met zijn verpakkingen en reclames. De talrijke verzamelaars daarvan kunnen terecht op een speciale internetsite van Club-Banania. (ANP)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid