Overslaan en naar de inhoud gaan

De Makro wordt na 34 jaar blauw en geel

De moedermaatschappij van de Makro heeft zijn naam in Nederland veranderd in Metro. De winkelformule Makro blijft overigens wel bestaan,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De huisstijl van Makro wordt daarmee na 34 jaar eindelijk losgelaten. De Makro maakt al sinds 1998 deel uit van het Duitse Metro-concern. Door de Makro sterker aan te lijnen bij de internationale formule hoopt men de inkoopkracht te vergroten en slagvaardiger op te kunnen treden. Makro blijft vooralsnog bestaan als winkelformule, omdat de merknaam zo bekend en krachtig is, aldus de woordvoerder. De huidige Makro-pas wordt geleidelijk aan vervangen door een pas met de nieuwe kleuren. De Makro heeft in Nederland 800.000 klanten. De moeder Metro Cash & Carry heeft wereldwijd 415 vestigingen en een omzet van 22,7 miljard euro.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in