Overslaan en naar de inhoud gaan

Tijdschrift Fab gaat digitaal verder

Het in oktober bij Sanoma gesneuvelde Fab maakt een online doorstart. Columniste Ebru Umar heeft het merk overgenomen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De is vanaf komende maandag toegankelijk. Umar zegt tegen dat ze het merk heeft overgenomen omdat ze &;er gewoon zin in had&;. &;En iedereen was positief over het merk.&;

related partner content for mobile comes here

De website richt zich op dezelfde doelgroep als het blad: vrouwen van 35 jaar en ouder. Er komt wel meer aandacht voor maatschappelijke kwesties en onderwerpen als werk en carrière.

Umar is bekend van columns en interviews voor onder meer Libelle en Metro. Ze neemt geen medewerkers van Sanoma mee maar heeft bekende namen gestrikt als Erik van Muiswinkel, Xenia Kasper, Cisca Dresselhuys, Fleur Agema, Richard Korver, Humberto Tan en Danny Ghosen.

Sanoma introduceerde Fab twee jaar geleden met Claudia Straatmans als hoofdredacteur. Vorig jaar september kondigde de uitgever aan er weer mee te stoppen omdat de titel niet aan de verwachtingen voldeed.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in