Tijdschrift Fab gaat digitaal verder


De site is vanaf komende maandag toegankelijk. Umar zegt tegen nu.nl dat ze het merk heeft overgenomen omdat ze 'er gewoon zin in had'. 'En iedereen was positief over het merk.'
De website richt zich op dezelfde doelgroep als het blad: vrouwen van 35 jaar en ouder. Er komt wel meer aandacht voor maatschappelijke kwesties en onderwerpen als werk en carrière.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSUmar is bekend van columns en interviews voor onder meer Libelle en Metro. Ze neemt geen medewerkers van Sanoma mee maar heeft bekende namen gestrikt als Erik van Muiswinkel, Xenia Kasper, Cisca Dresselhuys, Fleur Agema, Richard Korver, Humberto Tan en Danny Ghosen.
Sanoma introduceerde Fab twee jaar geleden met Claudia Straatmans als hoofdredacteur. Vorig jaar september kondigde de uitgever aan er weer mee te stoppen omdat de titel niet aan de verwachtingen voldeed.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid