Onderzoek: '61% emails wordt geopend op tablet of smartphone'
Uit Amerikaans onderzoek verricht onder B2C marketeers blijkt dat 61% van de emails tegenwoordig wordt geopend op smartphones of een tablet.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dit percentage komt overeen met andere recente onderzoeken. Opvallend is nog steeds het enorme iOS (iPhone/iPad) aandeel in email gebruik, ondanks dat Android meer dan 80% marktaandeel heeft. Android gebruikers besteden wel meer tijd aan het checken van hun email. Slechts 38% van de emails wordt nog maar geopend op desktops.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Email gebruik per device
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEmail tijdsbesteding per device
Bron: Movableink / Consumer Device Preference Report: Q3 2013
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid