
´Dat waren we al van plan, al heeft het wel extra aandacht gekregen door de woorden van meneer Van ’t Hek’, meldt een woordvoerder. Cabaretier Youp van ’t Hek berichtte vorige week op Twitter en in zijn column in NRC Handelsblad over de langdurige slechte ervaringen van zijn zoon met T-Mobile. Daarna kreeg hij naar eigen zeggen duizenden reacties van mensen die zich in de problemen met helpdesks van grote bedrijven herkenden.
Van ’t Hek gaat binnenkort een e-mailadres of een website openen waar mensen hun verhalen kwijt kunnen. Daarna wil hij ze gaan bundelen op een website of in een boek. Ook gaat NRC volgens hem binnenkort ruimte vrijmaken voor de stormvloed aan reacties.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftBron: ANP.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee