T-Mobile belooft wachttijden te verkorten
T-Mobile gaat de wachttijden bij de klantenservice verkorten en de dienstverlening bij het repareren van toestellen verbeteren.
´Dat waren we al van plan, al heeft het wel extra aandacht gekregen door de woorden van meneer Van ’t Hek’, meldt een woordvoerder. Cabaretier Youp van ’t Hek berichtte vorige week op Twitter en in zijn column in NRC Handelsblad over de langdurige slechte ervaringen van zijn zoon met T-Mobile. Daarna kreeg hij naar eigen zeggen duizenden reacties van mensen die zich in de problemen met helpdesks van grote bedrijven herkenden.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Van ’t Hek gaat binnenkort een e-mailadres of een website openen waar mensen hun verhalen kwijt kunnen. Daarna wil hij ze gaan bundelen op een website of in een boek. Ook gaat NRC volgens hem binnenkort ruimte vrijmaken voor de stormvloed aan reacties.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisBron: ANP.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid