Publieke zenders in week 42 op 37,8 pct
De drie publieke zenders hadden in week 42 samen een marktaandeel van 37,8 pct (tijdvak 18.00-24.00 uur, 6+). Vorige week was het aandeel…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De vier zenders van RTL Nederland kwamen uit op 31,2 pct. Vorige week was dat 30,8. SBS Broadcasting had met zijn drie zenders een aandeel van 17,8 pct (-3,2 pct). Marktleider Nederland 1 had een aandeel van 21,7 pct (+0,1 ten opzichte van week 41), terwijl het aandeel van RTL 4 op 18,4 pct uitkwam (+0,3). SBS 6 had een marktaandeel van 9,6 (-0,3).
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Studio Sport Eredivisie van gisteravond was met 3,278.000 kijkers het best bekeken programma van de week. Het NOS Journaal van gisteravond (Ned. 1) had 2.785.000 kijkers. Derde was The Voice of Holland The Battle (RTL 4) met 2.735.000 kijkers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid