Overslaan en naar de inhoud gaan

Swedish House Mafia maakt muziek voor Absolut Vodka

De dj’s van Swedish House Mafia ontwikkelden het nummer ‘Greyhound’, het eerste housenummer geïnspireerd op een Absolut-cocktail.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het resultaat is een intens ritmisch housenummer van ongeveer drie minuten met futuristische beats die ‘meerdere zintuigen prikkelen’, aldus Absolut.

related partner content for mobile comes here

De cocktail bestaat uit wodka en grapefuitsap. Jonas Tåhlin, Vice President Global Marketing van ABSOLUT: ‘We gaan ervan uit dat liefhebbers de smaak van een perfecte cocktail onthouden. Vanaf vandaag onthouden ze zelfs hoe de cocktails klinken.’

Naast smaak en geluid is ook de dimensie social media aan het project toegevoegd.

Via is er meer informatie te vinden over de cocktail en heeft men de mogelijkheid om een eigen versie van Greyhound te remixen.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Absolut verbond zich eerder al aan andere creatieve talenten binnen kunst, mode en muziek, zoals Andy Warhol, Tom Ford, Cee-Lo Green, Jean Paul Gaultier, Jay-Z en Kenny Scharf. Ook Nederlandse fashiondesigner Ilja Visser werkt middels samen met het vodkamerk

Het nummer is vanaf vandaag (12 maart) verkrijgbaar via Spotify en iTunes.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in