Overslaan en naar de inhoud gaan

Super de Boer blijft formule ontwikkelen

Hoewel Super de Boer doelwit is van overnames is de supermarktketen nog volop bezig met formule-ontwikkeling.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De komende maanden worden de frisdrankschappen in alle 300 winkels omgebouwd, wordt de SdB-klantenkaart gelanceerd en zijn er diverse huismerkintroducties, zo meldt

related partner content for mobile comes here

Manager formule Wim Junte zegt dat er nog geen reden om te stoppen met investeren in de formule, omdat er officieel nog geen overeenkomst is met overnamepartijen. 'Bovendien kan het bij verkoop zo zijn dat enkele tot een groot aantal winkels nog langer dan een jaar open blijven. Het is in het belang van die winkels dat de formule up-to-date blijft. Uiteraard beleven we het een en ander wel met een dubbel gevoel.’

Meest opvallend is de introductie van de nieuwe klantenkaart, die de huidige Rocks-pas vervangt. Junte: ‘Het biedt de mogelijkheid om loyaliteitsacties te personaliseren. Zo’n pas heeft bovendien meer merkwaarde.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in