Super de Boer blijft formule ontwikkelen


De komende maanden worden de frisdrankschappen in alle 300 winkels omgebouwd, wordt de SdB-klantenkaart gelanceerd en zijn er diverse huismerkintroducties, zo meldt Distrifood.
Manager formule Wim Junte zegt dat er nog geen reden om te stoppen met investeren in de formule, omdat er officieel nog geen overeenkomst is met overnamepartijen. 'Bovendien kan het bij verkoop zo zijn dat enkele tot een groot aantal winkels nog langer dan een jaar open blijven. Het is in het belang van die winkels dat de formule up-to-date blijft. Uiteraard beleven we het een en ander wel met een dubbel gevoel.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMeest opvallend is de introductie van de nieuwe klantenkaart, die de huidige Rocks-pas vervangt. Junte: ‘Het biedt de mogelijkheid om loyaliteitsacties te personaliseren. Zo’n pas heeft bovendien meer merkwaarde.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid