Overslaan en naar de inhoud gaan

Springer Verlag neemt belang in blad fastforward

Gisteren heeft de nieuwe Bossche uitgeverij Forward Media bv een nieuw tijdschrift voor managers aangekondigd: fastforward.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Gisteren heeft de nieuwe Bossche uitgeverij bv een nieuw tijdschrift voor managers aangekondigd: fastforward.

related partner content for mobile comes here

Het tijdschrift, dat 20 keer per jaar zal verschijnen in een oplage van 150.000 exemplaren, is bedoeld als een aanval op ManagementTeam, en zal in cc verschijnen.
Fastforward staat de manager bij in zijn of haar werkzame leven en loopbaan. Ook komt er een .

Fastforward presenteert zichzelf als 'het eerste multimediale businessconcept voor ondernemende managers die willen accelereren en excelleren'.

Fastforward wil managers in hun carrière helpen en stimuleert en motiveert hen met optimistische toon. De Duitse uitgever heeft al een minderheidsbelang genomen in het nieuwe tijdschrift.

Initiatiefnemers zijn Ewald Smits en Igor Fiselier: 'Fastforward is persoonlijk, pragmatisch en eigenzinnig. We beantwoorden twee essentiële vragen: Hoe word ik als manager beter van mijn bedrijf? en Hoe wordt mijn bedrijf beter van mij? Dat is het redactionele fundament dat aan blad en website ten grondslag ligt.'

Fastforward richt zich in de formule op vier aandachtsgebieden: business, carrière, vaardigheden en privé, vooraf gegaan door een newsdigest.

Alex Ruitenbeek (Gelderlander, Distrifood, Elsevier, DowJones) is aangetrokken als hoofdredacteur. Samen met Bart Nagel (De Standaard, InfoWorld, bizz) voert hij de redactie. 'Ik kom van Elsevier en het is ontzettend leuk om een blad te maken en niet te bezuinigen op kleur, papier en alle andere dingen die bij de grote uitgevers wel moeten.'

Patrick van Buuren (Reed Business Information bv) is aangetrokken voor sales, onder leiding van Igor Fiselier. Marloes de Kort is verantwoordelijk voor traffic- en officemanagement.

Ewald Smits (1964) was tot 1 juni werkzaam bij Reed Business Information bv waar hij als hoofdredacteur en uitgever verantwoordelijkheid droeg voor de producten bizz en zibb.nl.
Igor Fiselier (1969) werkte eveneens voor Reed Business Information bv en droeg daar de verantwoordelijkheid voor sales van bizz en zibb.nl.

Het eerste nummer van fastforward verschijnt overigens pas op 23 september.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in