Overslaan en naar de inhoud gaan

Search Engines, vriend of vijand?

De Groep Uitgevers voor Vak en Wetenschap organiseerde gister in het Rosarium een bijeenkomst waar voor haar leden een aantal sessie werd…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De presentaties werden gegeven door Theo Huibers, hoogleraar Information Retrieval aan de Universiteit Twente en director KPMG Advisory, over ontwikkelingen en trends o.h.g.v. zoekmachines en de consequenties voor uitgevers. Daarna volgende een presentatie over 'Hoe haal je meer business uit zoekmachines? Over zin en onzin van zoekmachinestrategieën voor uitgevers van vak en wetenschap', door Marco en Paul Aelen van Checkit. Marc Duijndam van Google Benelux vertelde meer over 'Google Inside? Met welke ontwikkelingen en producten is Google bezig? Hoe kijkt Google aan tegen de relatie met uitgevers?'

related partner content for mobile comes here

Hopelijk een zinvolle en leerzame dag voor de uitgevers. De middag werd afgesloten met de stelling, zijn Search Engines nu vrienden of vijanden voor uitgevers? Het antwoord was (gelukkig) voor 90% van de aanwezige leden: VRIEND!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in