Skittles geeft gratis level van Ovenbreak weg
Skittles (onderdeel van Wrigley/Mars) is in de VS één van het meest gegeten snoepgoed onder de jeugd en ook in Nederland verkrijgbaar

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Deze week is er een speciale Skittles branded versie van Ovenbreak uitgekomen op de iPhone, waarbij de 1e level gratis wordt aangeboden. Doelstelling van Skittles is gericht om Brand Awarness te creeeren.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMeer weten over de voordelen van branded mobile games? Check hier een blog artikel van enkele maanden terug.
Mobile Marketing Nederland 2012 (www.mobilemarketing.nl)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid