Overslaan en naar de inhoud gaan

Aperghis vertrekt bij G-Star

Joris Aperghis (44) stopt als CMO bij G-Star.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Aperghis werkte 4 jaar bij het Nederlandse modemerk en ontwikkelde daar de wereldwijde marketingstrategie. Hij weet nog niet precies wat hij hierna gaat doen.
‘Ik heb 4 jaar met veel plezier bij G-Star gewerkt, maar het is tijd voor de volgende fase. Er ligt geen concreet plan, ik ben me nog aan het orienteren op opties. Maar wat ik ga doen ligt wel in het verlengde van mijn ervaring in retail en branding, en nieuwe media. En ik kan me ook voorstellen dat ik in een andere rol betrokken blijf bij G-Star.’

related partner content for mobile comes here

G-Star zelf is volgens Aperghis ook klaar voor een volgende fase: er is een nieuw marketingcommunicatie managementteam, bestaande uit Thecla Schaeffer (strategy), Roeland De Ponti (operationeel) en Alvin Cham (creatie). Samen met ceo Jos van Tilburg werken ze verder aan de nieuwe marketingstrategie.

Aperghis: ‘Die marketingstrategie gaat steeds meer richting consumenten in plaats van b2b. Daarnaast hebben we e-commerce neergezet, en multichannel, is er een fijnmazigere aanpak voor internationale campagnes, en hebben we de storytelling rondom ons merk geoptimaliseerd en gefinetuned.’

Het marketingteam van G-Star groeide de afgelopen jaren van 50 naar 100 medewerkers. Een flink aantal, maar bij het modemerk wordt alles intern bedacht en gemaakt. Van strategie en design tot het maken van online banners en leaflets.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in