Aperghis vertrekt bij G-Star
Aperghis werkte 4 jaar bij het Nederlandse modemerk en ontwikkelde daar de wereldwijde marketingstrategie. Hij weet nog niet precies wat hij hierna gaat doen.
‘Ik heb 4 jaar met veel plezier bij G-Star gewerkt, maar het is tijd voor de volgende fase. Er ligt geen concreet plan, ik ben me nog aan het orienteren op opties. Maar wat ik ga doen ligt wel in het verlengde van mijn ervaring in retail en branding, en nieuwe media. En ik kan me ook voorstellen dat ik in een andere rol betrokken blijf bij G-Star.’
G-Star zelf is volgens Aperghis ook klaar voor een volgende fase: er is een nieuw marketingcommunicatie managementteam, bestaande uit Thecla Schaeffer (strategy), Roeland De Ponti (operationeel) en Alvin Cham (creatie). Samen met ceo Jos van Tilburg werken ze verder aan de nieuwe marketingstrategie.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAperghis: ‘Die marketingstrategie gaat steeds meer richting consumenten in plaats van b2b. Daarnaast hebben we e-commerce neergezet, en multichannel, is er een fijnmazigere aanpak voor internationale campagnes, en hebben we de storytelling rondom ons merk geoptimaliseerd en gefinetuned.’
Het marketingteam van G-Star groeide de afgelopen jaren van 50 naar 100 medewerkers. Een flink aantal, maar bij het modemerk wordt alles intern bedacht en gemaakt. Van strategie en design tot het maken van online banners en leaflets.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid