Overslaan en naar de inhoud gaan

Simplify my life

Dit is de schreeuw om hulp van de consument richting de merken volgens het artikel ‘Consument voelt zich onervaren bij te groot aanbod…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit is de schreeuw om hulp van de consument richting de merken volgens het artikel op .

related partner content for mobile comes here

Het overaanbod van producten zorgt ervoor dat de consument moeite heeft de juiste koopbeslissing te nemen. Ging je voor het internet tijdperk winkels langs en maakte je je keuze uit een aantal jouw bekende merken. Tegenwoordig ga je het internet op en wordt je overstelpt met merken, series, versies, toepassingen en functionaliteiten waar je als leek bijna niet doorheen komt.

Ik was dan ook verrast toen ik afgelopen week de folder ‘SJOPZE’ van TNT post op de deurmap vond. Was TNT post aan de haal gegaan met de simplify my life wens van de consument? Gaan zij het ons makkelijker maken een keuze te maken? Nee hoor, geen zorg, na een tweede blik op het foldertje wordt duidelijk dat het niet meer is dan elke andere folder die bij je in de bus valt.

Als er nu ‘De beste aanbiedingen van het web’ had gestaan in plaats van ‘Unieke aanbiedingen van het web’ hadden ze echt lef getoond met het offline brengen van online. Door over de folder de zweem van internet te leggen willen ze de consument doen geloven dat ze de beste aanbiedingen van het internet hebben geselecteerd en ons daar deelgenoot van willen maken. Maar het is niet meer dan een poging van TNT post om hun eigen corebusiness in stand te houden, het rondbrengen van postpakketten. Jammer!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in