Seelen en Sluis leiden sales Spil Games


Bas Seelen (links) en Age Sluis (rechts)
Spil Games, één van de grootste 'social gaming'platforms ter wereld, onderging een ingrijpende transformatie. In november maakte het bekend alle directe verkoopactiviteiten te beëindigen en daarom de verkoopafdelingen in Hamburg, Londen en Hilversum te sluiten. In de nieuwe aanpak is geen plek meer voor premium sales. In plaats daarvan heeft Spil Games de organisatie volledig ingericht op real-time en automated bidding.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBas Seelen en Age Sluis zijn aangetrokken om deze transformatie verder vorm te geven. Seelen gaat als vicepresident Advertising de reclame-afdeling leiden, terwijl Sluis als directeur Online Advertising het reclameteam gaat aansturen.
Beiden hebben een lange staat van dienst in online advertising. Seelen gaf onder meer leiding aan onder meer Adlink Benelux, introduceerde Wunderloop in Nederland en was hiervoor actief als oprichter van Eyota. Sluis is afkomstig van Wegener Media waar hij directeur Online Sales was.
Seelen: 'Er vindt binnen de industrie een evolutie plaats en Spil Games is vastbesloten om daar een succes van te maken. We zijn er nog lang niet, maar een groei van 70% aan reclame-inkomsten in het afgelopen jaar uit RTB en video is veelbelovend.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid