Overslaan en naar de inhoud gaan

Seelen en Sluis leiden sales Spil Games

Spil Games heeft Bas Seelen en Age Sluis aangetrokken om de reclamestrategie te leiden. De twee gaan zich in het bijzonder richten op…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bas Seelen (links) en Age Sluis (rechts)

related partner content for mobile comes here

Spil Games, één van de grootste 'social gaming'platforms ter wereld, onderging een ingrijpende transformatie. In november maakte het bekend en daarom de verkoopafdelingen in Hamburg, Londen en Hilversum te sluiten. In de nieuwe aanpak is geen plek meer voor premium sales. In plaats daarvan heeft Spil Games de organisatie volledig ingericht op real-time en automated bidding.

Bas Seelen en Age Sluis zijn aangetrokken om deze transformatie verder vorm te geven. Seelen gaat als vicepresident Advertising de reclame-afdeling leiden, terwijl Sluis als directeur Online Advertising het reclameteam gaat aansturen.

Beiden hebben een lange staat van dienst in online advertising. Seelen gaf onder meer leiding aan onder meer Adlink Benelux, introduceerde Wunderloop in Nederland en was hiervoor actief als oprichter van Eyota. Sluis is afkomstig van Wegener Media waar hij directeur Online Sales was.

Seelen: 'Er vindt binnen de industrie een evolutie plaats en Spil Games is vastbesloten om daar een succes van te maken. We zijn er nog lang niet, maar een groei van 70% aan reclame-inkomsten in het afgelopen jaar uit RTB en video is veelbelovend.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in