Patat bestellen en betalen met de nieuwe Kwalitaria app


De cafetaria formule heeft in samenwerking met MyOrder een geheel eigen app ontwikkeld. De app gebruikt de techniek van MyOrder maar heeft de eigen Huisstijl van Kwalitaria.
De afgelopen maanden is de implementatie van de app bij de diverse vestigingen voorbereid. Vanaf deze week is het mogelijk om bij 3 pilot locaties (Zeist, Velden en Zoetermeer) te bestellen met deze app. Komende tijd komen daar nog een aantal locaties bij.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS"Kwalitaria wil met deze app de consument nog beter bedienen en het productaanbod via nieuwe kanalen aan de man brengen. Door deze innovatie behouden we de voorsprong in de fastservice markt", aldus Martijn Boone, marketing manager van FFC.
Thomas Brinkman, oprichter van MyOrder, ziet de samenwerking met Kwalitaria als een volgende stap in de ontwikkeling van MyOrder. ‘Door een whitelabel-versie van MyOrder te maken, hebben we de flexibiliteit om maatwerk te leveren voor onze klanten, zodat we klanten ook een stap verder kunnen helpen met mobiel betalen’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid